poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Roman Koudelka


Witam Was Drodzy Kolekcjonerzy Autografów :) !!!
Dzisiaj mam dla Was do pokazana autografu od Znakomitego i bardzo sympatycznego czeskiego skoczka Romana Koudelki :)
W tym roku niestety nie przyjechałem w tym roku do Wisły na LGP , straszne się wkurzyłem , że nie mogłem być na takich zawodach , ale mogłem tylko Wysłać prośbę do Koudelki o autograf , na adres SPECJALNY , jeżeli ktoś jest zainteresowany jego adresem , to proszę napisać na mój e-mail , może się dogadamy :)
Czekałem tylko kilka tygodni , straszne się cieszę , że do mojej kolekcji trafiła się znowu bardzo fajna kartka ,, Fischer'' na wymianę i DEDYKACJA jest ,, Życie nie Umierać :)

UWAGA !
AKTUALIZACJA WYMIANY:
http://autografymoje.blogspot.com/p/blog-page.html
                                                                                                 

                                                                                                            Do Następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz