sobota, 2 stycznia 2016

Johann Andre Forfang

Witam Was Drodzy Kolekcjonerzy !
Jak Tam Po Sylwestrze ? Udana Była Zabawa ? Dzisiaj Pokazuje Autograf związany ze Skokami Narciarskimi , ponieważ jest aktualna pora związania , ponieważ teraz jest rozegrany Turniej 4 Szkoczni . Niestety Polacy spisują się słabo . Stoch DOPIERO 19 , a Hula 24 . To Wygląda Okropne , Mijmy nadzieję , że Odzyską Formą , na dalsze starty .
Dzisiaj pokazuje Autograf Norweskiego Skoczka  Johanna Andre Forfanga , który się spisuje się bardzo dobrze :) i tak mają Skakać Polscy Skoczkowie .
Jest On Młodym Skoczkiem , który ma niezwykły talent , wygrał już Mistrzostwa Świata Juniorów w 2015 r. w Ąłmatach .
Stawiał Już Na Podium Pucharu Świata w  Niżny Tagił i Lillehammer .

Autograf Ten Zdobyłem Pisząc na Norweski Związek Narciarski . Dochodziły Mnie Suchy , że Norwegowie Przestali Odpisać , ale Spróbowałem i czekałem AŻ 4 Miesiące Na Autograf Forganga .
Niestety Już Nie Wystarczy Mała Koperta , ponieważ okazała się za mała i niestety Musieli Norwegowie podzelić na pół kartkę z autografem , ale mimo to się cieszę się z tego autografu .
IRC w Tym Przypadku NIE JEST POTRZEBNE .







Adres :
Johann Andre Forfang 
Norges Skiforbund 0840 Oslo Norway


Ponadto On Odpisuje z Adresu Prywatnego , ale Nie Wiem czy Jest Potrzebne IRC czy Nie , czy Ktoś Pisał Do Niego na Jego Prywatny Adres z IRC czy Bez IRC , bo chcę Wiedzieć i się Pytam czy Ktoś Posiada Jego Autograf na kartce ,, Fischer '' , bo na niego planowałem go zdobyć i Mi się nie udało się Mi Go Zdobyć . Ale Jeżeli Ktoś Ma Jego Autograf na kartce ,, Fischer '' to Proszę się ze mną skontaktować za pomocą e-maila piotrek14@poczta.onet.pl i wtedy będziemy Porozmawiać w sprawie wymiany .

Komu Kibicujecie Prevcovi czy Freundowi , bo Chyba Kibicuje Prevcovi , ponieważ ma Imie Jak Ja , tylko ze ma Po Angielsku Peter , a ja po Polsku Piotr .
Do Następnej Notatki
Piotr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz