czwartek, 21 stycznia 2016

Thiago Silva

Witam Was Drodzy Kolekcjonerzy !
Jak Tam co u Was Dzieje , Mnóstwo Autografów , Tak Jest to Tylko Dobrze !
Niestety u mnie , prawie Pierwszy Tydzień Ferii , powoli kończy , ale Jest Na szczęście Drugi Tydzień , który Poświecie na Autografy.
Dzisiaj Pokaże Wam 1 Autograf od Thaigo Silvy , byłego kapitana reprezentacji Brazylii , po tym jak Trener Dunga przekazał Opaskę Neymarowi i jest nadal Kapitanem PSG .
Jest On z Pewnością Jeden z Lepszych Obrońców Na Świecie , po tym jak załapał się do SAMEJ Jedenastki FIFA WORLD 2015 .
Szkoda , że TAKI Znakomity Piłkarz , Gra w Takim Klubie $$$ PSG
Do Silvy Wysłałem 3 Zdjęcia , Kartkę Panini , List i IRC , pół rok temu ok. 20 lipca i musiałem czekać tyle czasu ,  nierciepliłem się i wrescie się doczekałem :)
Odpowiedź : 3 Zdjęcia , kartka ,,Panini '' z autografem i kartka klubowa
Pokazuje Tutaj Tylko 1 Zdjęcie , bo Teraz Nie Mam Czasu , lecz Póżnej Możecie Otrzymać Skany Autografów , jeżeli Ktoś Chce







PILNE !
Czy Nie Ma Ktoś na Wymianę Autografów od Fantastycznych Naszych Piłkarzy Ręcznych Takich Jak Szmal , Bracia Jurescy , Bielecki , Wyszomirski , Syprzak , bo nie mogę znaleźć do nich adresów i chciałbym Ich Mieć Także w Swojej Kolekcji .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz